امروز آخرين فرصت مراجعه کنکوري ها به آموزش و پرورش
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 24
نویسنده : مولوی
معاون اجرايي سازمان سنجش آموزش کشور امروز 11 دي ماه را آخرين مهلت مراجعه داوطلبان کنکور سراسري 90 به آموزش و پرورش جهت رفع نقص از سوابق تحصيلي اعلام کرد.

حسين توکلي در گفت و گو با مهر، گفت: داوطلبان کنکور 90 که مشمول سوابق تحصيلي هستند و اطلاعات مربوط به سوابق تحصيلي آنان ناقص است بايد تا پايان امروز به مناطق آموزش و پرورش براي اصلاح اطلاعات سوابق تحصيلي مراجعه کنند.

وي اظهار داشت: پس از اين مرحله آموزش و پرورش بايد اطلاعات سوابق تحصيلي داوطلباني که مراجعه کرده اند را به صورت کامل و تصحيح شده تا قبل از تاريخ 25 بهمن ماه يعني زمان ثبت نام مجدد کنکوريها به سازمان سنجش ارائه دهد.

معاون سازمان سنجش گفت: ثبت نام داوطلباني که اطلاعات سوابق تحصيلي آنان ناقص بوده و در زمان مقرر يعني تا تاريخ 11 ديماه 89 به مناطق و يا نواحي آموزش و پرورش مراجعه و مدارک لازم را تحويل مي دهند، از 25 بهمن ماه تا 2 اسفندماه انجام پذير است.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: